obieg

Nie mam pretensji do tego,że mam za mało w kieszeni na Althermę Co posiada Samsung,a no taką możliwość,jakiej nie znalazłem w takiej postaci w żadnej PC na rynku z jednej jednostki ogrzewanie i klimatyzację :Rozumiem z twoich wywodów stricte finansowych, że Twoja pompa pochodzi z demobilu zza naszej zachodniej granicy, zlektrozawory dostałeś w gratisie razem z rozdzielaczem na promocji w Castoramie, a termostaty przyniósł Mikołaj na gwiazdkę, wtedy twoje wywody na temat kosztów pompy mają jakiś sens. Co do kabli grzejnych byłyby idealnym rozwiązaniem właśnie dla Ciebie czemu sam ich nie założyłeś? Nie zakładaj bufora, potestuj system jak to chodzi przez pierwszy sezon, i podziel się swoimi obserwacjami na . Z niecierpliwością będę czekał na wyniki, może jest to jakaś alternatywa? Z tą inteligencją domu też trzeba uważać, bo czasem może się okazać, że dom będzie bardziej intelligentny od swojego właściciela i co wtedy?Tu nie chodzi o spory o to kto ma lepiej, tylko o ekonomię inwestycji.Twój rekuperator kosztował prawie trzy razy tyle co mój.A mój trzy razy tyle co Bartha3z który zrobił go tymi ręcami.Tylko mój kosztował trzy razy tyle co jego,a twój 6 razy tyle co jego.To są te nieuzasadnione ekonomicznie wydatki-jak dla mnie.Dokładnie tak samo jak gruntowa PC.Ale to moje prywatne zdanie. Do mego układu listwy rozdzielacza nie potrzebuję,termostaty mają styk napięciowy zał/wył i otwierają siłowniki.Cały system grzanie woda-powietrze,chłodzenie woda-powietrze (2 klimatyzatory do zabudowy slim 3,5kW) kosztował 27k pln z montażem i osprzętem.To i tak bardzo dużo.Ale jest wygodny i komfortowy.A tak miało być. "Rozwiązanie 2w1 EHS TDM to pompa ciepła powietrze/woda (A2W) i powietrze/powietrze (A2A).Praca pompy ciepła EHS TDM w trybie A2A+A2W umożliwia ogrzewanie wodne i CWU, chłodzenie wodne i powietrzne, ogrzewanie wodne i powietrzne oraz współpracę z obiegiem solarnym".

Komentarze

Popularne posty