wybory

Trwa kampania przed II turą wyborów prezydenckich. Na sobotę Andrzej Duda i Rafał Trzaskowski zaplanowali kolejne spotkania z mieszkańcami poszczególnych regionów Polski. Mężczyzna, który w Budach Starych w powiecie wyszkowskim na Mazowszu groził kobiecie spaleniem domu za plakat z wizerunkiem Rafała Trzaskowskiego, przeprosił za swoje zachowanie. "PAD ogłosił, że 'Niemcy znowu nas zaatakowali'. Mam więc parę pytań: Czy Westerplatte broni się jeszcze? Czy Prezydent już uciekł do Rumunii? Gdzie się zgłaszać do poboru? I najważniejsze: czy nasz skarb narodowy został już wywieziony? (nie pytam oczywiście o złoto, tylko o JK) " - napisał na Twitterze Giertych, odnosząc się najprawdopodobniej do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego.Musimy wypełniać konstytucyjne prawa rodziców do wychowywania dzieci zgodnie z ich przekonaniami. To rodzic kształtuje i bierze odpowiedzialność za wychowanie dzieci, jednocześnie powierza szkole to co ma najcenniejszego - czyli własne dziecko - powiedziała szefowa komisji Polityki Społecznej i Rodziny Urszula Rusecka z PiS, cytowana przez RMF FM.Takie tam zapisy... Moje dziecko nie chodzi na religię i zgodnie z różnymi zapisami, w tym ministerstwa edukacji, religia powinna być na pierwszej lub ostatniej lekcji, jako rodzic, który ma prawo decydować o wychowaniu dziecka mam prawo zmienić religię na etykę. I co??? religia jest w środku lekcji, etyki nie ma, a dyrektorka szkoły cały czas mnie namawia, by dziecko chodziło jednak na tę religię, bo co mu to szkodzi, a tak to musi trzymać panią ze świetlicy, by się w tym czasie zajmowała moim dzieckiem. Niestety nie chcę dać indoktrynować dziecka opowieściami o diabłach i aniołach więc to ja jestem ta zła.Takie tam zapisy... Moje dziecko nie chodzi na religię i zgodnie z różnymi zapisami, w tym ministerstwa edukacji, religia powinna być na pierwszej lub ostatniej lekcji, jako rodzic, który ma prawo decydować o wychowaniu dziecka mam prawo zmienić religię na etykę. I co??? religia jest w środku lekcji, etyki nie ma, a dyrektorka szkoły cały czas mnie namawia, by dziecko chodziło jednak na tę religię, bo co mu to szkodzi, a tak to musi trzymać panią ze świetlicy, by się w tym czasie zajmowała moim dzieckiem. Niestety nie chcę dać indoktrynować dziecka opowieściami o diabłach i aniołach więc to ja jestem ta zła.propozycja niedouczonego Dudy dobra do nauczania domowego.W każdym państwie funkcjonstwauje system oświatowy a po pięciu latach udawania niezależnego prezydenta powinien wiedzieć ,że system ten pełni służebną role wobec państwa i to co mamy to zasługa prowincjonalnej ( w sensie pani Dulskiej) nauczycielki Zalewskiej dokonana w ramach "dojnej zmiany" pod którą bezmyślnie sam się podpisał.Zapomniał jak chwalił?Nie chcę prezydenta marionetki na dodatek z amnezją Pomysł Andrzeja Dudy pochwalił także szef koła Konfederacji Jakub Kulesza. - Postulat, by to rodzice decydowali o tym, co jest nauczane, jakie programy, jakie organizacje wchodzą do szkół ich pociech, to jest postulat Konfederacji. I tam był element, którym atakowaliśmy Prawo i Sprawiedliwość za nierealizowanie tego postulatu dotychczas

Komentarze

Popularne posty