czasem jest wybór

Uzyskałem informację, że WUM posiada nadprogramową liczbę szczepionek, które musi wykorzystać przed końcem roku, bo w innym wypadku one po prostu się zmarnują. I z takim przeświadczeniem pojechałem tam niemal natychmiast - dodaje.....a w jakim radiu to mówili, bo ja na rmf-ie akurat siedziałem? Ktoś do mnie zadzwonił, że się szczepionki zmarnują. Ktoś nam kazał przyjechać i daliśmy się zaszczepić. Nie chcieliśmy, by szczepionki się zmarnowały. Nikomu nie powiedzieliście, że są dodatkowe szczepionki? Ze wstydu wlazłbym do własnej zamrażarki. A ja szanowni Państwo po tym wszystkim nie pójdę do wiadomego teatru ani na koncert żadnych hoooldzów, nie zjem lodów, deseru ani nie kupie kosmetyków od tych Państwa, nie włącze ich stacji ani radia, nie kliknę na żaden post jak tylko zobaczę te twarze o których chcę już zapomnieć. - tyle mogę zrobić.
Bo jest szanowni moi coś takiego jak reputacja uczciwość i przyzwoitość. W dojrzałych gospodarkach jest powiedzenie że reputacji nie kupisz za żadne pieniądze.prof. Horban niech pan poda czy są takie badania naukowe, na okolo 4 tyś pacjentach , które udowodniłyby, że amantadyna nie działa..., Badania angielskie 4 tyś pacjentów z 14 krajów... A ty każesz dr Bodnarowi zrobić takie badanie nad amantadyną?. To jest w waszej profesorów Flisiaka, Twojej i Simona gestii , żeby takie badanie zaprojektować, przeprowadzić, i znależć sponsorów... Ale wam, leśnym dziadkom,już się nie chce... Wam już nic się nie chce... jedziecie tylko na swoim kiedyś zdobytym autorytecie, który dzisiaj rozmieniacie na drobne srebrniki od firm farmaceutycznych. Takich mamy pseudo biznesmenów, do których z nieba dociera wiadomość aby pilnie się stawili bo szczepionki się zepsują, czy Was nie wstyd tak się tłumaczyć,a nie dociera do ludzi mieszkających obok szpitala i za 10 minut mogli by być na miejscu. Trzeba mieć jakąś godność osobistą i nie ośmieszać się, mieć pieniądze a nie mieć godności to jest coś najgorszego. Jestem lekarzem pracującym w jednym z większych szpitali klinicznych w Warszawie na Szaserów. Mam częsty kontakt z chorymi Covid owymi choć nie jest to oddział zakaźny. Do dnia dzisiejszego nie zostałem zaszczepiony i nikt nie jest w stanie udrażnianie cena powiedzieć kiedy ten termin nastąpi. Oczywiście nie jestem jedynym nieza szczepionymym. A tu na lewo szczepia się osoby poza kolejka. Pora leczyć za granicą. Co za ludzie co za kraj. Ja siedziałem w chałupie i nikt do mnie nie dzwonił, że się marnuja szczepionki, to jaki był system "losowania" chętnych??u mnie w fabryce gdzie pracuje 800 ludzików, też nikt nie dostał info...hmm dziwne? to czy tylko mnie się coś wydaje?

Komentarze

Popularne posty